Гарантія


Товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну

Незалежно від того, скільки днів минуло з моменту покупки, якщо товар вийшов з ладу в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервісному центрі (ст. 8 Закону України «Захист прав споживачів»).

Ми радимо вам звернутися в сервісні центри, зазначені в гарантійному талоні або на сайті виробника продукції. У такому випадку ви зможете особисто контролювати хід ремонту вашого виробу. Також це допоможе вам заощадити кілька днів, які знадобляться на пересилку вироби до Києва і назад.

Якщо у вашому місті відсутні авторизовані сервіс-центри, то ви можете звернутися до нас в сервісний центр або в один з наших магазинів.

Сервіс-центр відремонтує ваш товар або видасть «Акт про неремонтопридатності». На основі цього акту, ми зможемо вам повернути кошти або зробити заміну на новий виріб.

При отриманні товару я виявив що відсутній гарантійний талон виробника.

В даний час деякі виробники відмовляються від практики надання «своїх» гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному вигляді, як у виробника так і в сервісному центрі. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину. Нижче наведено список виробників, які здійснюють гарантійне обслуговування товару на основі гарантійних талонів від магазину:

  • DELL
  • HP
  • LENOVO

Комплектуючі до ПК приймаються тільки через мережу наших сервісних центрів або магазинів.

Відмова в гарантійному обслуговуванні?

  • на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  • порушені гарантійні пломби;
  • при порушенні правил використання, викладених в «Інструкції по експлуатації»;
  • відсутня або невірно заповнений гарантійний талон виробника;
  • серійний і / або IMEI номер був змінений, стертий, або відсутня можливість його встановити;
  • чужорідий розтин, ремонт, зміна конструкцій вузлів і деталей.

Для звернення по гарантії важливо з собою мати:

  • Гарантійний талон виробника, або нашої торговельної мережі
  • Товар, бажано, в повній комплектації
  • Упаковка для безпечного транспортування

Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта

Одеса, відділення Нової Пошти №94.
Адреса: вул. Екатериненская, б. 84/86
(до 30 кг)

ТОВ «КОМЕЛ» ЄДРПОУ 24083083
«представник компанії КОМЕЛ»
контактний номер
+38 (067) 512 98 48
Номер ТТН відправити нам на пошту
comp.dom.odessa@gmail.com

Важливо

Разом з товаром вкласти оригінал гарантійного талона виробника, ксерокопію документів (чек або видаткову накладну) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).